Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο

210 940 1700

Μύθος και Πραγματικότητα

Ιστορία του Εμφιαλωμένου Νερού

Η βιομηχανία εμφιαλωμένου νερού δημιουργεί την ζήτηση των καταναλωτών για το εμφιαλωμένο νερό, μέσω της προώθησης μιας ποικιλίας από μύθους. Μια προσεκτική ματιά αν ρίχναμε θα καταρρίπτονταν όλοι αυτοί οι μύθοι.

Μύθος: Το εμφιαλωμένο νερό έχει καλύτερη γεύση από το νερό της βρύσης

Πραγματικότητα: Στην εξέταση για τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά του νερού, μετά από τη δοκιμή της γεύσης, οι άνθρωποι δεν μπορούν να καταλάβουν καμία διαφορά.

Η διεθνής οργάνωση ( Corporate Accountability International’s ) πραγματοποιώντας αναρίθμητες εκστρατείες με το σύνθημα “Think Outside the Bottle” ( Σκεφτείτε Έξω από το μπουκάλι ” ) έχει κρίνει μετά από γευστικές δοκιμές , συγκρίνοντας το εμφιαλωμένο νερό με το νερό της βρύσης, όπως ανέφεραν πολλά μέσα ενημέρωσης, από τη New York Times έως και τοπικό κανάλι ειδήσεων της τηλεόρασης του Κλίβελαντ. Τα αποτελέσματα σε γενικές γραμμές είναι υπέρ του νερού της βρύσης. Τελικά, όμως, το ζήτημα δεν είναι πιο νερό έχει καλύτερη γεύση , διότι όπως αποδεικνύετε , οι γεύσεις μας διαμορφώνονται από τη διαφήμιση, και όχι από αυτό που είναι καλό για εμάς. Υπολογίζετε ότι 10 έως 15 τοις εκατό της τιμής ενός μπουκαλιού νερού , πηγαίνει για να καλύψει τη διαφήμιση .

Εμείς δεν αγοράζουμε μόνο τους μύθους τους, αποδεικνύεται ότι πληρώνουμε και επιπλέον για αυτούς.